Inbound marketing är en metod för att attrahera, engagera och vårda kunder och ett sätt för ditt företag att erbjuda värde till dem och bygga upp ett förtroende för ditt företag.
- Annica Thorberg
- ti, maj 05, 2020
Många företag publicerar content (innehåll) på sin webb och i sociala medier som mer handlar om de själva än att istället fokusera på att skapa innehåll för att lösa pontentiella kunders utmaningar..
- Annica Thorberg
- to, jun 06, 2019
Inbound marketing är en metod för att attrahera, engagera och vårda kunder och ett sätt för ditt företag att erbjuda värde till dem och bygga upp ett förtroende för ditt företag.
- Annica Thorberg
- to, jul 05, 2018
Jag fick en fråga om att kommentera en persons inlägg här i Linkedin om "vilka kanaler i sociala medier man ska välja utifrån ens målgrupp", dvs. vart finns mina kunder? Och jag blev inspirerad att..
- Annica Thorberg
- sö, apr 15, 2018
Det är många traditionella marknadsförare som tror att sociala medier bara passar f ör konsumentinriktade företag. De kunde inte ha mer fel. Det är snarare tvärtom. Ju mer vi på Marketinghouse..
- Annica Thorberg
- fr, apr 29, 2016
Jag jobbade som PR-konsult för många år sedan och gjorde många presskampanjer och har sedan dess delat med mig av den kunskapen så ofta jag bara kan i våra kunduppdrag inom social..