5 anledningar till varför Inbound marketing funkar så bra för B2B-företag

    Av Annica Thorberg den sö, apr 15, 2018

    Det är många traditionella marknadsförare som tror att sociala medier bara passar f

    ör konsumentinriktade företag. De kunde inte ha mer fel. Det är snarare tvärtom. Ju mer vi på Marketinghouse hjälper B2B företag igång ju mer ser hur de lyckas skapa en ökad trafik och hitta intressanta leads. Så här kommer lite reflektioner på varför vi tycker det.. Håller du med?

    Fortsätt läsa

    7 steg för att skapa företagets Linkedin-marknadsplan

    Av Annica Thorberg den ti, sep 13, 2016

    Vad har ni för mål med er Linkedin-närvaro? Vad ska er Linkedin-närvaro leda till?

    Det är en av de första frågorna jag som Linkedin-konsult ställer till våra kunder?

    1. Mål
    Jag ser i LinkedIn bruset att det är många som inte tycker att det ger så mycket att använda LinkedIn. När jag frågar vad de har haft för förväntningar så säger många ofta att de inte egentligen haft några och inte heller några mål med sin närvaro och sina aktiviteter. Men hur kan man då tycka att det inte ger nåt?

    Fortsätt läsa

    Sortera efter ämne

    läs mer

    Inlägg efter kategori

    Se alla inlägg

    Senaste inläggen