7 steg för att skapa företagets Linkedin-marknadsplan

    Av Annica Thorberg den ti, sep 13, 2016

    Vad har ni för mål med er Linkedin-närvaro? Vad ska er Linkedin-närvaro leda till?

    Det är en av de första frågorna jag som Linkedin-konsult ställer till våra kunder?

    1. Mål
    Jag ser i LinkedIn bruset att det är många som inte tycker att det ger så mycket att använda LinkedIn. När jag frågar vad de har haft för förväntningar så säger många ofta att de inte egentligen haft några och inte heller några mål med sin närvaro och sina aktiviteter. Men hur kan man då tycka att det inte ger nåt?

    Fortsätt läsa

    30 Linkedin-verktyg som bygger ditt och företagets varumärke

    Av Annica Thorberg den on, jul 06, 2016

    Många känner inte till alla de verktyg, funktioner och appar som Linkedin tillhandahåller. Så jag har sammanställt en del av dem och det blev 30! Och detta är verktyg och funktioner jag och @marketinghouse använder nästan varje dag och som är en del av vår Linkedin-strategi. Så hoppas flera av dem kan hjälpa dig och ditt företag att nå bättre resultat på Linkedin och i din Linkedin-strategi.

    Fortsätt läsa

    Är ditt företag en B2B Start up eller funnits ett tag?

    Av Annica Thorberg den fr, mar 15, 2013


    Det spelar egentligen ingen roll, för LinkedIn är ändå stället du bör hänga på

    HubSpot (Vi är en Certifierad Partner Agency för deras verktyg) har nyligen gjort en undersökning som visar att LinkedIn var 277 % mer effektivt för lead generering än Facebook och Twitter.

    Fortsätt läsa

    Sortera efter ämne

    läs mer

    Inlägg efter kategori

    Se alla inlägg

    Senaste inläggen